torsdag 11 oktober 2012

1a inläggget

Hej Allihopa och välkommen till min nya blogg som jag faktist tänker skriva på. På riktigt då altså. Blogga. Jag heter Tyra Blomster jag är 14 år och går mitt nionde år på Södermalmsskolan i Stockholm. Jag tänker mycket, skriver mycket och ritar väldigt mycket. Jag drömmer om att bo i Malmö, gå Kvarnby Serieskola och bli konstnär. Andra saker som jag tycker om väldigt mycket om att göra är att kolla på babel, läsa, kolla folks bloggar och umgås med min kusin och mina kompisar. Jag hoppas att ni som läser den här bloggen tycker mycket om den och att ni gillar det jag skriver om. Ni som har läst detta kan väl ge mig förslag på något jag kan skriva om? Hej då och kram från Tyra!

3 kommentarer:

  1. Hej Tyra!

    Jag vill läsa om serier! När du började rita, vad du ritar, hur du får inspiration osv. Allt möjligt!

    /Berit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det kan jag göra! Tack för tipset, Berit!

      //Tyra

      Radera